4. Přijímací kancelář

Zde mě čekal první šok. Jakmile jsem vylezl z auta ven všudy se nesla vzduchem polština. Vejdu do přijímací kanceláře a maník za počítačem na mě spustil palbu v polštině. Řekl jsem mu tedy, že polsky neumím, že mu nerozumím, jestli může mluvit anglicky. Na to se mi dostalo odpovědi v polštině, že jsem čech, takže musím rozumět polsky a že on anglicky stejně neumí. Co to kurva je? Proč mi NIKDO NEŘEKL, ŽE SE TU MLUVÍ JEN POLSKY? Nicméně dále to probíhalo tak, že jsem jen dal občanku, on mi řekl kam jdu bydlet, na což jsem mu odpověděl, že mi přítelkyně domluvila bydlení u ní na pokoji. Měl jsem štěstí a opravdu mě tam poslali bydlet. Dále jsem dostal personal number, což slouží jako identifikace vnitru agentury. Je jednodušší nadiktovat číslo, než vysvětlovat polákovi jak se píše vaše jméno a jak vypadá písmeno H nebo CH ve vašem jméně. Třešinka na dortu bylo u mě, že mi nadiktovali špatné personální číslo, což jsem zjistil až za tři týdny :-) Takže jako další požadavek a plus pro vás, je rozumět aspoň trochu polsky. Můžete mluvit anglicky, německy, česky nebo slovensky, ale vždy se vám dostane odpovědi v polštině. Zvláště zajímavé to zde mají pracovníci z Maďarska. Oni mluví teda všichni anglicky, ale odpovědi dostávají v polštině :-) Takže zapamatujte si, že OTTO WORKFORCE je POLSKÁ FIRMA S HOLANDSKÝM MAJITELEM. Proto jsem v úvodu psal, že to je „holandská“ firma – uvozovky jsou zde umístěny právem. Holandský je maximálně majitel a pozemek pod hlavní budovou ve Venray.

 

POKRAČOVAT DÁLE